luni, 10 noiembrie 2014

Sa nu.

Sa nu ma minti
Sa nu transformi sunetele
Silabele, cuvintele
In ceva ce nu pot ierta.

Sa nu ma minti.

Sa nu ma minti
Ca sunt desteapta
Ca sunt cocheta
Ca sunt asa si asa
Sa nu ma minti.

Sa nu ma minti
Ca stii mai bine
Ca ai vazut mai multe,
Ca esti mai mare
Ca esti tare ca piatra.
Sa nu ma minti.

Sa nu ma minti.
Ca nu iti pasa
Ca ti-e bine
Ca nu mai e nimic
de vrut, de cerut.
Sa nu ma minti.

Sa nu ma minti 
Ca pamantul e rotund 
si ca nu m-am prabusit inca
pentru ca ma tii tu strans de glezna.

Sa nu ma minti
Ca ne stim de-o viata
Ca inainte sa fii tu ai fost eu
Si-acum suntem doi.

Sa nu ma minti
Ca ploua din cer
si nu invers
Ca ar insemna ca uneori plang peste tine. 

Sa nu ma minti
Ca ziua se termina cand incepe noaptea
Nu vreau sa stiu ca traim doar jumatate.

Sa nu ma minti
Ca m-am nascut dintr-una
Cand eu stiu ca erai singur pe pamant.
Pana la mine.
Si nu te tinea nimeni de glezna
Si nu ploua niciodata
Si n-ai fi stiut niciodata
Cand e noapte.

Sa nu ma minti
Ca ai fost primul creat
Si din tine s-au nascut toti.
Din tine am inviat Eu!
Sa nu ma minti.
Ca te minti pe tine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu