joi, 30 octombrie 2014

Who the fuck has ever seen a soul?

Da. Stiu. E in engleza. Treceti peste.

Nu, serios. Sa imi spuna si mie cineva cine a vazut un suflet vreodata. Vreau sa vina sa imi spuna mie "bah io l-am vazut! E rotund si pluteste. e printre noi. Uite, il vad acum!" sau "Eu l-am vazut o data. Iesea ca o lumina din gura unui mort.. Pe bune, nu in film". Unul!

Am gugalit. Poate nu am gugalit suficient. Astept sugestii, daca stiti voi.

Asa, din moment ce nimeni nu a vazut vreodata vreunul de ce-l numim suflet si de ce ne bazam toate existenta pe el? Si la ce ne raportam de fapt atunci cand facem asta?!.

Nu vreau sa intru in filozofie sau religie, s-ar putea sa nu ma pricep, cine stie?

Este dovedit stiintific (da, de englezi :) ) ca sufletul nu exista. Google it.

Daca nu e decat o insiruire nesfarsita de ganduri si de actiuni inseamna ca el poate fi modificat permanent, nu? Poate fi corupt.

Spre exemplu, daca vrei o para, pe care nu o ai. Esti la tine acasa si iti doresti o para. Intamplator. Poti perde toata seara, gandindu-te la cat de buna ar fi o para sau poti sa te culci si dimineata vezi tu de ce ti-e pofta. Sau, poti sa te imbraci si sa te duci sa iti cumperi. Sau poti citi o carte buna. Sau poti pierde vremea.. la un film.  Sau iti prajesti o felie de paine, o ungi cu unt si cu magiun. Ca in copilarie...

Ce vreau sa spun este ca daca e sa dai vina pe cineva, da pe tine. Nu pe suflet.
In cel mai rau caz este doar receptorul lucrurilor pe care ti le faci.
Si ar trebui sa te invinovateasca el pe tine.

Intotdeauna exista o alternativa mai buna.

Pe curand,
Adelina

6 comentarii:

  1. Si motivul pentru care ai inceput acest blog este... ???!!!!.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sufle..sufleu de ciocolata pare tangibil. Si inainte o friptura de vita.

    RăspundețiȘtergere
  3. ok. deci tu vrei sa vezi sufletul cu astea 5 simturi ca la gelaterie. "smart" keep up. atinge-ma, miroase-ma, uite-te, gusta-ma,aude-ma. n-o sa tii niciodata ca exist. te minti. deliberat,

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga anonim, acest blog are doi editori: Raluca( eu am comentat mai sus) si Adelina( ea a scris postul despre suflet)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu dupa "uite-te" m incetat sa mai citesc. Poate data viitoare, draga anonim.

    RăspundețiȘtergere
  6. ma scuzati petru greseala. posibil ora tarzie. ma bucur insa ca ati inteles mesajul principal (sper). daca nu asta e. data viitoare.

    RăspundețiȘtergere