joi, 30 octombrie 2014

Obsesii

M-am apucat sa citestc o carte. E vorba de recomandarea Nebuneidelegat: "Calaul dragostei".
Initial am zis ca o sa o dezbatem putin dupa ce o termin, dar in seara asta mi s-au aprins cam multe beculete. Ca sa nu mi se arda generatorul, am sa incep cu incalceala mea de idei si intrebari.

Pana acum, e vorba despre obsesii. Imi dau seama ca obsesia e o forma de autism.
Pur si simplu te concentrezi pe o fantasma erotica, profesionala etc si pierzi contactul cu lumea din jurul tau - lucru sustinut si de doctorul din carte.
Thelma in schimb, nu e constienta de automutilarea ei.

Acum am o dilema: ce e mai bolnav oare? Sa refuzi complet adevarul sau sa constientizezi ca totul e o minciuna si sa continui?
Am vrut sa cunosc un om in perioada asta - nu m-a lasat - dar,  cat am ciupit eu din bagajul lui, mi-am dat seama ca are o colectie de obsesii care nu numai ca nu il lasa sa se bucure de ce are in fata, in farfurie, pe fundal, dar ii  controleaza si actiunile viitoare. Omul pare sa caute alta manie continuu.

Trebuie sa nu intru in iadul asta. Desi, sincer, imi mai frig talpile uneori. Tu mi le-ai mai racorit cateodata si iti multumesc.
Chiar si munca asta. Nu e ok sa ies din corporatie si cand stau in cada si beau un pahar de vin, sa ma gandesc cum sa rezolv nu stiu ce bug.

Oare ce o sa se mai intample? Cred ca Thelma o sa il faca pe terapeut sa se indragosteasca si sa devina un zombi ca ea.

Adelina, poezia Obsesii  de Bacovia iti ring a bell cumva?

Straine, cum te simti cand asisti la discutiile dintre mine si prietena mea?

Hai ca te-am zapacit. Revin cand o mai iau razna sinapsele mele.

Pur si simplu,

Raluca.







3 comentarii:

  1. Acum cativa ani, mai multi decat imi pare mie ca au trecut, si eu am vrut sa cunosc pe cineva. Si, clasic, nu m-a lasat. Dar eu deja apucasem sa ma uit repede, pe furis, de vreo 2-3 ori direct in sufletul lui,si eram deja prinsa. el era chinuit de trecut, iar eu am hotarat ca trebuie sa il repar " ". needless to say, nu numai ca nu l-am reparat, am cazut si eu in hau.
    Concluzia: m-am transformat in el fara sa vreau. obsesiile iti macina sufletul, constient sau nu [asta ar fi raspunsul meu la intrebarea ta]. mai ramane doar ca accepti totul, si sa peticesti pe ici, pe colo, unde se poate.
    Pentru ca sunt nebuna, eu nu regret nimic. toate actiunile trecute m-au modelat in persoana de acum, insa unele lucruri e bine sa nu le iei in spate doar de dragul demonstratiei.

    si mai vin si cu doua recomandari:
    1. http://www.imdb.com/title/tt0827517/
    2. http://www.imdb.com/title/tt2356777/?ref_=nv_sr_1
    Sunt atat de sick and twisted filmele alea, incat nici nu vreau sa ma chinui sa dau detalii.


    Crazy, over and out.

    RăspundețiȘtergere
  2. Crazy, pana la urma suntem toti defecti. Exact ca minunata crema de la Avon: acelasi continut, prezentat mereu cu alt design, in functie de sezon.

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S. Am sa revin cu feedback pentru recomandari. Sper ca nu prea stangaci.Poate le dezbatem putin.

    RăspundețiȘtergere