luni, 27 octombrie 2014

Ma intamplu

Iubita mea,

Eu m-am plictisit dupa faza a doua din "Despre relatii".
Job, munca, treburi de casnice si fiecare lucru ordinar facut impreuna..toata melodia asta pusa pe repeat mi-a dat shut down la sistemul de "cum ar trebui sa fie".

Am ales sa nu mai traiesc in basme si sa ma accept ca o punga de organe organizate de un creier narcisist. "De ce?" - nu e intrebarea potrivita.
Pentru ca pot si viata e a naibii de imprevizibila.

Azi savurez un pahar de demisec rosu si ma gandesc ce loc din lume  urmeaza sa explorez, in care carte ma voi regasi, cu ce piesa de teatru sa imi hranesc monstrul infometat dupa cultura si cine este omul frumos pe care am sa il cunosc.

Nu simt nevoia sa dau socoteala, sa ma explic. Sunt un om liber si asa am sa raman mereu.
Te tin la curent.

Scuze, straine! Am fost nepoliticioasa.
Numele meu e Raluca,

Incantata.

2 comentarii:

  1. http://librarie.carturesti.ro/calaul-dragostei-si-alte-povesti-de-psihoterapie-234632

    O mica idee din prefata : “Four givens are particularly relevant for psycho-therapy: the inevitability of death for each of us and for those we love; the freedom to make our lives as we will; our ultimate aloneness; and, finally, the absence of any obvious meaning or sense to life.”[pentru ca da, toate lucrurile suna cumva mai bine in engleza]. hrana pentru creier :)

    hugz,
    aianebunadelegat

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci fain pentru mostra de cultura.:) Nu te pup, ca stiu ca nu iti place.

    RăspundețiȘtergere